Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!

LIGA POLSKICH MENADŻERÓW

SEZON 16
Teraz jest 20 lis 2017, o 01:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Regulamin Typera LPM
PostNapisane: 24 lut 2012, o 13:15 
Offline

Dołączył(a): 28 cze 2010, o 12:02
Posty: 555
Regulamin Typera LPM

ZASADY OGÓLNE:

1. W Typerze LPM udział może wziąć każdy menedżer. Udział w typerze jest dobrowolny i darmowy.
2. Kupon składać może się maksymalnie z 4 zdarzeń
3. Tylko poprawne wytypowanie wszystkich zdarzeń będzie dawało punkty do klasyfikacji generalnej.
4. Łączny kurs jest to iloczyn wszystkich kursów zawartych na kuponie.
5. Zdarzenia zawarte na kuponie nie mogą się dublować, tzn. nie typujemy dwóch zdarzeń połączonych tym samym członem w nazwie, np.
I - Kolejarz Opole - Polonia Piła 1 oraz Kolejarz Opole - Polonia Piła (hcp. 7,5-0) 1 (powtarzające się nazwy zespołów)
II - Chris Harris over 7,5 oraz Chris Harris - Magnus Zetterstroem 1 (powtarzająca się osoba Chrisa Harrisa)
6. Obstawianie zdarzeń własnego zespołu lub członków własnego zespołu jest niedozwolone. Zabronione również jest obstawianie zdarzeń drużyny przeciwnej, z którą menedżer w danej kolejce rywalizuje oraz jej zawodników.
7. Menedżerowie mają zakaz obstawiania zdarzeń, na który mają wpływ np: Czy dany zawodnik pojedzie w spotkaniu lub czy zawodnik odjedzie 5 biegów.
8.1 Aby over/under punktowy na dane zdarzenie został zaliczony zawodnik musi odjechać co najmniej 5 biegów, a mecz musi się zakończyć zgodnie z planem po 15 wyścigach. W innym przypadku zakład zostanie uznany za anulowany.
8.2 Typujemy poprzez wybranie opcji nr 1, lub 2 podając obok ustalony kurs, np. przy zakładzie:
nr 5 - Chris Harris under/over 10,5 pkt. 1-1,85 2-1,85

- jeśli się na niego zdecydujemy - podajemy:
nr 5 - Chris Harris 2-1,85, oznacza to over 10,5 punkta w wykonaniu Chrisa Harrisa.

9. Podczas typowania "kto lepszy", w przypadku, gdy zawodnicy będą mieli odjechaną nierówną ilość biegów (np. przez zmiany taktyczne) o zwycięstwie będzie decydowała średnia biegowa w danym spotkaniu. We wszystkich innych zdarzeniach liczba odjechanych biegów nie ma znaczenia.
10. Podczas typowania wszelkich zdarzeń under/over zawodników oraz "kto lepszy" liczą się czyste punkty zawodników, bez zdobytych bonusów. Bonusy mogą się liczyć za to we wszystkich innych zdarzeniach w przypadku remisu zawodników np.

Zakład: Pierwsza litera nazwiska najlepszego zawodnika meczu: Harris - Zetterstroem mają po 12 pkt. ale Harris ma 2 bonusy, Zatterstorem 1, więc wygrywa Harris.

11. W związku z tym, że przez uruchomienie typera mogłoby dojść do ustawiania meczów, sędziowie po każdym meczu zobowiązani są wraz z wynikami meczów umieścić w tym samym poście suspend jako załącznik. Każda próba ustawienia meczów wiąże się z wydaleniem menedżera/menedżerów z gry oraz banem na forum.
12. Wszelkie nieścisłości podlegają rozpatrzeniu przez organizatora - czyli mnie 8-)

JAK TYPOWAĆ:

1. Typer składał się będzie z 7 serii (każda seria składać się będzie z 3 kolejek, z wyjątkiem 7 serii, która składać się będzie z 4 kolejek). Na każdą serię każdy z menedżerów otrzymuje 30 jednostek, którymi należy uważnie dysponować, ponieważ po ich wykorzystaniu żadne dodatkowe nie zostaną dodane.
2. Pod swoimi typami wyliczamy ich AKO oraz stawkę, jaką dajemy na dany kupon (pamiętać przy tym należy, że mamy tylko i aż 30 jednostek na 3 kolejki), tj. mnożymy przez siebie wszystkie typy i podajemy ich wartość, np. 1,75*1,85*1,85~5,99, typy zaokrąglamy do dziesiątych części zatem mamy kurs 6,0.
3. Jeżeli bukmacher uzna, że kurs wystawiony na dane zdarzenia został przez niego przeszacowany, ma prawo go zmniejszyć, jednak osoby, które wcześniej wybrały dane zdarzenie nadal obstawiają mecz po danym kursie, np.:
kurs nr 5 - Chris Harris under/over 10,5 pkt. 1-1,85 2-1,85 został wystawiony w poniedziałek o 17:00, o 19:00 over postanowił wybrać Cokus oraz Power, kurs spadł o 19:30 do wartości 1,60, jednak obaj ww. panowie grają kurs nadal po wartości 1,85. Jeśli jednak Radkos zdecydował się na over o 20:15, kurs na to zdarzenie wynosił już dla niego 1,60.
4. Post z typami można edytować, jednak jedynie do momentu rozpoczęcia pierwszego meczu, który był zawarty w kuponie.
5. W przypadku walkowera typ zostanie rozliczony po kursie 1,0, jeśli było to jedyne zdarzenie na kuponie jednostki zostaną zwrócone graczowi.
6. Po 3 kolejkach otrzymujemy zupełnie nowe 30 jednostek, a wygrane z poprzedniej części zostają zachowane w "budżecie jednostek menedżera".
7. Dozwolone jest posiadanie więcej niż jednego czynnego kuponu w grze. Maksymalna liczba kuponów w grze wynosić może 4.
8. Stawka minimalna to 2 jednostki, zaś maksymalna 30 jednostek.

Nagrody:

1. Zebrane jednostki w każdej z serii (która składa się z 3 kolejek ligowych) będą na bieżąco sumowane w "budżecie jednostek menedżera".
2. Na koniec sezonu zebrane jednostki zostaną pomnożone o ich wartość. Suma tego stworzy ilość fk jaka zostanie dodana do budżetu klubowego.
3. Wartość jednostki to 10 fk.
4. Aby dostać zarobione fk na koniec sezonu należy wziąć udział w przynajmniej 50% zestawów. Menedżerowie, którzy będą tylko zbierać jednostki nie uczestnicząc w zabawie nie otrzymają wymienionych z zebranych jednostek fk.

OZNACZENIA:

1. Ogólne zasady:
typując 1 wybieramy albo poniżej danej wartości, albo pierwszą drużynę podaną w danym zakładzie
typując X wybieramy remis, w danym zdarzeniu
typując 2, wybieramy powyżej wartości, lub drugą drużynę (gości, inaczej mówiąc)

2. under/over, czyli po Polsku poniżej/powyżej, oznacza ni mniej, ni więcej, tylko typowanie, czy dany zawodnik zrobi określoną liczbę punktów w meczu, czy może jednak nie.

Przykład: Chris Harris under/over 12,5 pkt.
1 - oznacza poniżej 13 punktów
2 - oznacza powyżej 12 punktów

3. (hcp.), to inaczej handicap, czyli liczba punktów, którą drużyna uznana przez bukmachera za słabszą otrzymuje jeszcze przed startem spotkania. W zależności od tego po której stronie podana jest wartość, ta drużyna otrzymuje dodatkowe punkty. Najłatwiej to zaprezentować na przykładzie, zatem:

Przykład: nr 7 Kolejarz Opole - Polonia Piła (hcp. 10,5-0) 1-1,85 2-1,85
Drużyna z Opola otrzymuje 10,5 punktów na starcie, zatem:
typując 1 - zakład jest wygrany jeśli drużyna przeciwna wygrywa 10 punktami, lub mniej, np. 40-50 dla Polonii Piła, oczywiście remis lub wygrana Kolejarza Opole to także trafiony zakład
typując 2 - zakład jest wygrany jeśli drużyna przeciwna wygrywa 11 punktami, lub więcej, np. 39-50 dla Polonii Piła

4. Kto lepszy XX-YY (0,5-0), podobna sytuacja, jak w przypadku punktu 2, jednak tym razem typujemy kto będzie lepszy w pojedynku jednej pary zawodników. Handicap (0,5-0) ma na celu ominięcie remisu i oznacza, że w sytuacji kiedy obaj zawodnicy mają taką samą liczbę punktów, wygrywa XX.

5. TAK/NIE, jeśli na koniec zdarzenia pojawia się takie właśnie oznaczenie, typując 1 zgadzamy się ze zdarzeniem, natomiast typując 2 uważamy, że nie będzie ono miało miejsca.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1 ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL